Ana SayfaTarihçeHizmet AlanlarıSunulan HizmetlerDeğer ve İlkelerimizİletişimİnsan Kaynakları


DEĞER VE İLKELERİMİZ;

Paylaşma, müşteri odaklı çalışma, müşteri memnuniyeti, sorunlara anında müdahale, kalite ve yönetim sisteminden ödün vermeme, çevreye ve doğaya karşı duyarlı olma, süreklilik, insanlığa yararlı hizmet ve mesleki gelişime önem verme,

Dürüst olma, sır saklama, müşteriye ve personele değer verme, ödemeleri zamanında yapma, kayıt ve raporların doğruyu göstermesini sağlama, kaynakları etkin kullanıp israftan kaçınma,


Çalışma saatlerine riayet etme ,iş ile dinlenme ve eğlenceyi birbirine karıştırmama, yasalara, kurum, kuruluş,kural ve ilkelere bağlı olmaktır.